تعمیرات لوازم خانگی

استفاده از ماشین آلات امروزه امری عادی محسوب می شود.زیرا حتی لوازمی که در منزل از آن ها استفاده می کنیم ابزارهای ماشینی هستند مانند جاروبرقی – مایکروفر – سرخ کن – پلوپز و… از جمله وسایلی هستند که امروزه در خانه ها استفاده زیادی دارند.

تعمیرات جاروبرقی جاروبرقی ها پرکاربرد ترین ماشینی هستند که امروزه در هر منزلی از آن ها استفاده می شود،خرابی این نوع دستگاه گاه مشکلاتی را برای صاحب آن در بر دارد که در ادامه به آن ها پرداخته و همچنین در این مرکزتعمیراتی تمامی مشکلات انواع لوام خانگی برطرف می شود.

                             ادامه مطلب …

تعمیرات جاروشارژی جارو برقی ها بسیارکاربردی و در تمیز کردن خانه عالی هستند ولی در همه جا و برای هرچیز کوچکی نمی توان از آن ها استفاده کرد برای همین دلیل نمی شرکت های تولید کننده نوعی از جاروها را که عملمردی دقیقا مانند جاروبرقی را دارند را طراحی و روانه بازار کرده اند که کوچک و کم حجم بوده و قابل شارژ می باشند که بتوان آن را به آسانی حمل کرد.

                                  ادامه مطلب …

تعمیرات ماشین لباسشوییماشین های لباسشویی از جمله دستگاه های پرمصرف در منازل هستند.ساختار آن ها به دور بخش الکترونیکی و مکانیکی تقسیم می شود و در زمان بروز مشکل باید به درستی عیب یابی شوند زیرا خرابی مربوط به هر دو بخش می تواند باشد،مثلا اگر سیستم گردشی ماشین به درستی کار نکند مشکل می تواند از  موتور و یا سیستم کنترل الکترونیکی آن باشد …

                                 ادامه مطلب …  

تعمیرات اتوتعمیرات تخصصی انواع اتو – تعمیرات اتوهای پرس صنعتی و خانگی – تعمیرات تمامی برندهای اتو – تعمیرات اتوهای بخار

                                 ادامه مطلب …

 

 

تعمیرات مایکروویواستفاده از دستگاه های فر و مایکروویو امروزه در هر خانه و محلی امری ضروری و این نوع دستگاه ها به دلیل سریع پخت بودن و در عین حال بی دود و آلودگی بودن از محبوبیتی بالا برخوردارند. اما دستگاه های فر و یا توستر در برخی مواقه مشکلاتی را به وجود می آورند…

                               ادامه مطلب…

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس »تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-بعد از جمالزاده-خ والعصر-کوچه درفش شرقی-پلاک۱
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱