تعمیرات انواع موزیک پلیر

دستگاه های تفریحی زیادی امروزه وجود دارند که از قابلیت های مختلفی برخوردارند.یکی از این وسیله ها دستگاه های پخش موزیک می باشند که مدل های متفاوتی ازآن ها را در بازار شاهد هستیم.

یادی از گذشته و سیر تحول

اگر یادتان باشد در گذشته برای این که بتوانیم دستگاهی برای ضبط و پخش موزیک داشته باشیم  ازدستگاه هایی استفاده می کردیم که از لحاظ اندازه برای حمل راحت بزرگ بودند و یکی از این دستگاه ها ضبط های واکمن بودند که نوار های کاست می خوردند.

تعمیرات ضبط های واکمن

این نوع از ضبط ها زا باطری های قلمی برای تغذیه استفاده می کردند و آهنگ ها پس از ضبط شدن در درون آن ها قرار می گرفت وبا استفاده از گوشی های هدفون می توانستیم موزیک ها را گوش کنیم البته آن ها دارای اپیکر نیز بودند و می شد بدون اسپیکر موزیک گوش کرد.همچنین قابلیت ضبط صدارا نیز داشتند.

ولی با پیشرفت تکنولوژی دوران سیستم های آنالوگ مانند ضبط های واکمن نیز پایان یافت و این نوع دستگاه ها پیشرفته تر و کوچکتر شدند و امروزه شاهد موزیک پلیرهای بسیار پیشرفته در اندازه ای کوچک و  با امکانات بسیار را شاهد هستیم.در تصویر زیر نمونه ای از موزیک پلیرهاای امروژی را ببینید.

تعمیرات انواع موزیک پلیرهاای سونی

سیستم موزیک پلیرهای امروزی به دلیل پیشرفتگی آن تقریبا پیچیده است و زمانی که دچار خرابی می شوند باید به صورت کامل عیب یابی شوند تا عیوب تشخیص داده شده و مشکل را برطرف کرد. موزیک پلیرهای امروزی بنا بر قابلیت های خود به دسته های مختلفی تقسیم شده اند، به عنوان مثال نام MP4 را تاکنون قطعا شنیده اید که از خانواده دستگاه های پخش موزیک بوده و با دارا بودن دوربین می توانند عکاسی و فیلم برداری کنند.برخی از آن ها دارای نرم افزارهایی برای اجرای کتاب های الکترونیکی هستند تا بتوان کتاب هایی نظیر فایل هایPDF را در آن ها قرار داده و مطالعه نمود.

خب با توجه به مطالب بالا می بینید که  موزیک پلیرها چقدر نسبت به زمان های گذشته دچار تغییر شده اند و بر قابلیت های آن ها افزوده شده است و دیگر محدود به پخش صدا نیستند و به مانند یک دستگاه کامل اعم از فیلم برداری – عکاسی – ضبط صدا با کیفیتی بالا – پخش صدا و … ایفای نقش می کنند.

برخی از شرکت ها ابتکار بیشتری به خرج داده و برای راحتی استفاده کننده و همین طور کم کردن ابزارهای جانبی مانند هدفون، دستگاه موزیک پلبرو گوشی هدفون را درهم آمیخته و یک نوع موزیک پلیر ساخته اند که هم هدفون و هم موزیک پلیر است.این نوع از دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی بلوتوث قادرند به دستگاه های دیگری مانند تلفن همراه متصل شده تا موزیک های موجود در آن دستگاه ها را نیز گوش داد و برخی دیگر دارای رادیو و رم ریدر همراه ( سرخود) می باشد.در تصویر روبه رو نوعی از این نوع موزیک پلیر هدفونی را ببینید.عمده مشکلات دستگاه های پخش موزیک !

خرابی های مختلفی ممکن است برای یک دستگاه موزیک پلیر پیش آید که در این جا به چندتا از این مشکلات اشاره شده است :

  • قطع شدن خود به خودی موزیک در حین پخشتعمیرات موزیک پلیر
  • عدم نمایش اطلاعات در صفحه نمایش
  • خرابی کلیدها
  • عدم برنامه پذیری و فایل پذیری
  • قطع صدای در زمان پخش
  • شارژ نشدن

همان طور که گفته شد سیستم این نوع از دستگاه ها کوچک بوده و عیب یابی ان ها نیز نیازمند استفاده از دستگاه های مخصوص است.

در مرکز تعمیرات سخت افزار تعمیرات انواع دستگاه های موزیک پلیرهمراه و تمامی مدل های این گونه دستگاه ها به صورت کاملا تخصصی تعمیر می شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس مراجعه : تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-بعد از جمالزاده-خ والعصر-کوچه درفش شرقی-پلاک۱
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱